مسابقات شبیه‌سازی (موت‌کورت) دیوان بین‌المللی دادگستری

?مرحله ملی مسابقات شبیه‌سازی (موت‌کورت) دیوان بین‌المللی دادگستری یادواره قاضی فیلیپ سی. جساپ روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ به میزبانی «مرکز مطالعات بین‌الملل مدرن (MIS)» در تهران برگزار گردید.
در این دوره از مسابقات، پنج تیم دانشجویی از دانشگاه‌های شهید بهشتی، شاهد، مفید، آزاد (واحد علوم و تحقیقات) و دانشگاه تهران (پردیس فارابی) شرکت داشتند.

این دوره از مسابقات برای نخستین‌بار با حضور خانم لزلی بن (Lesely Benn)، مدیر اجرایی انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل (ILSA)، متولی اصلی مسابقات جساپ، برگزار گردید.

مسابقه نهایی میان تیم‌های دانشگاه شهید بهشتی متشکل از خانم دلارام بختیاری و آقایان سید محمدعلی عبداللهی، امیرحسین ملکی‌مدنی و حمید رستمی با مربیگری آقای علی مسعودی، و دانشگاه تهران (پردیس فارابی) برگزار گردید.

? در نهایت، تیم دانشگاه شهید بهشتی موفق شد «مقام نخست» این مسابقات و جایزه «برترین لایحه» را کسب کند و در نتیجه، جواز حضور در مرحله بین‌المللی مسابقات را که در آوریل ۲۰۱۸ در شهر واشنگتن آمریکا برگزار می‌شود، به دست آورد.

???علاوه بر این، در پایان مسابقات، از سوی هیأت قضات، آقای سید محمدعلی عبداللهی به عنوان «برترین ارائه کننده»، خانم دلارام بختیاری به عنوان «دومین ارائه‌کننده برتر» از دانشگاه شهید بهشتی و آقای علی راستگو از دانشگاه شاهد به عنوان «سومین ارائه کننده برتر» انتخاب شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *