جوابیه مدیریت سایت در پاسخ به بخش دیدگاه ها

مدیریت سایت دانشکده در پاسخ به دیدگاه ارسالی یکی از دانشجویان متنی را ارسال نموده است که جهت اطلاع دانشجویان در ادامه آورده می‌شود:

به نام خدا
1- نرم افزار مذکور از سال 86 در سایت مورد استفاده قرار گرفته است.
2- نرم افزار Netsupport فقط جهت بروزرسانی سیستم‌ها در ساعت خروج کاربران و تعطیلی سایت و استفاده اساتید کامپیوتر و کارگاه‌های آموزشی در زمان کلاسها مورد استفاده قرار گرفته و میگیرد.
3- مدیریت سایت از نظرات دوستان مطلع از سایر نرم‌افزارها که می‌تواند بصورت عملی جایگزین این نرم افزار گردد و این خدمات را ارائه نماید استقبال مینماید.
4- در پایان تغییرات اخیر در سایت که به نظر باید مورد توجه قرار گیرد و بجای دل‌نگرانی موجبات دل‌گرمی را فراهم می آورد یادآور می‌گردد:
I. بروز کردن تمامی سیستم ها و نرم افزارهای آنها جهت ارتقاء سرعت، امنیت و پایداری سیستم ها که در نرم افزارها بصورت مشهود قابل رویت است و بصورت متوالی انجام می‌پذیرد.
II. ارتقاء بیش از 50 در صدی سیستم عامل کامپیوترها از XP به ویندوز 7(اکنون تمام سیستم‌ها در سایت کارشناسی و کارشناسی ارشد ویندوز 7 می باشند)
III. رفع مشکل زبان فارسی که وقت بسیاری از کاربران می گرفت(اضافه شدن بصورت خودکار).
IV. تنظیم سایت گلستان بصورت پیش فرض بر روی Internet explorer جهت جلوگیری از اتلاف وقت.
V. ارتقاء سخت افزارهای سیستم‌ها بیش از 5 سیستم در سایت کارشناسی و 3 سیستم در سایت دکتری.
VI. تغییرات نرم افزاری مذکور در ابتداء در سایت کارشناسی و کارشناسی ارشد اعمال شده است و سپس در سایت دکتری اعمال می گردد.
VII. اعمال تغییرات فوق هیچگونه اخلالی در ساعات انجام کار سایت وارد ننموده و سایت در تمامی ساعات با حداکثر توان در دسترس بوده است.
VIII. اضافه شدن قابلیت بازیابی سیستم‌ها و نرم افزارهای سایت در کمتر از یک روز درصورت از بین رفتن نرم افزارها و سیستم عامل یا ویروسی شدن سیستم‌ها.
IX. جهت ارتقاء امنیت کاربران دانشکده تمامی اقدامات ممکن به عمل آمده است و انجام خواهد شد تا جایی که به جرات میتوان ادعا نمود تنها سایتی که در دانشگاه آلوده به هیچ ویروسی نبوده و نیست، سایت دانشکده حقوق میباشد. حسبناا… و نعم الوکیل.
?مدیریت سایت?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *