مشکلات سامانه گلستان دانشگاه شهید بهشتی

با سلام و احترام
بنده یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد هستم. متاسفانه طبقِ روالِ معمولِ خرابیِ سیستمِ گلستان، با وجود اینکه تمامی واحدهای مورد نیاز رو پاس کردم و نسخه نهایی پایان نامه ام به تصویب استاد راهنما رسیده نمی تونم درخواست دفاعم رو در سیستم گلستان ثبت کنم.
خلاصه مشکل این هست که در سال ۹۶ داوطلبینی که در کنکور سراسری درصد بالای ۵۰ را در درس متون حقوقی کسب کرده بودن از گذراندن درس متون حقوقی پیش نیاز معاف گردیدند. اما متاسفانه سیستم گلستان به علت عدم برنامه ریزی مجدد برای این دانشجویان خطا می دهد.
همچنین همانطور که مستحضر هستید دانشکده تا پایان مرداد ماه تعطیل می باشد و پرسنل آموزش قول برطرف شدن مشکل رو تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه داده بودند که متاسفانه تا امروز (۱۳ مرداد) مشکل بر طرف نشده است.
علاوه بر این مهلت درخواست دفاع هم تا ۲۵ شهریور ماه تعیین شده که این امر باعث شده دانشجویانی که قصد دفاع از پایان نامه خود را تا نیمه اول شهریور دارند با مشکل تعطیلی دانشگاه و به تاخیر افتادن دفاع مواجه شوند.
با توجه به اینکه ممکن هست دانشجویان مقطع ارشد یا دکتری به دلایل مختلف تعجیل در دفاع داشته باشند خواهشمندم این موضوع اطلاع رسانی شود هم چنین شایسته هست از تکرار چنین مواردی که واقعا در شان دانشگاه شهید بهشتی نیست – و متاسفانه سالیان سال هست به علت ناکارآمد بودن سیستم گلستان برای دانشجویان مشکل آفرین شده است – جلوگیری شود.
با تشکر
? امیر حسین?

 

کلیه مطالبی که انتهای آن ها ? ? وجود دارد، توسط مخاطبین نوشته و به ادمین ارسال شده است.
شما نیز می توانید دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف دانشکده با ما در میان بگذارید.
طبیعتا سایت نظرات کاربرانی که نظر متفاوتی داشته باشند را نیز منتشر کرده و هیچ مسئولیت و جانبداری در خصوص نظرات کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *