بخشنامه مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه شهید بهشتی

همکاران گرامی

معاونین محترم آموزشی دانشکده ها/پژوهشکده ها /بنیاد ایران شناسی /پردیس شهید عباسپور و مرکز آموزش الکترونیکی، مرکز تحقیقات پروتئین

با سلام و احترام،

با توجه به اطلاعیه‌های شماره 7 و 8 معاونت محترم آموزشی دانشگاه، همانطور که استحضار دارید امتحانات نیمسال دوم 99-98، از تاریخ 99/04/07 لغایت 99/04/21 برگزار خواهد شد. به منظور حسن برگزاری امتحانات، ضمن ارسال دستورالعمل بررسی غیبت پزشکی در امتحانات، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایند که دستورالعمل پیوست به نحو مناسب به اطلاع دانشجویان عزیز رسانده و موارد ذیل نیز جهت افزایش کیفیت برگزاری امتحانات به اعضای محترم هیات علمی و همکاران محترم آموزشی یادآوری شود.

  • از هر گونه تغییر در بازه های زمانی تعیین شده امتحانات خودداری شود .
  • صرفاً دانشجویانی که نام آنها در لیست حضور و غیاب امتحان موجود در سامانه گلستان (گزارش 204) است، حق شرکت در امتحانات پایان نیمسال را دارند.
  • در صورتیکه در جلسه امتحان تقلب از سوی دانشجو صورت گیرد، لازم است گزارش تخلف مربوطه از سوی استاد محترم درس به آموزش واحد ارسال شود. آموزش واحد موظف است طی نامه رسمی حداکثر یک هفته اداری پس از امتحان مذکور گزارش مربوطه را به کمیته انضباطی دانشگاه منعکس، تا طبق آیین‌نامه انضباطی دانشجویان مورد رسیدگی قرار گیرد. بدیهی است در این موارد صرفا نظر و حکم کمیته مذکور برای دانشجو قابل اعمال در سیستم خواهد بود. لذا لازم است از درج هر گونه نمره برای این قبیل دانشجویان بدون توجه به حکم مربوطه خودداری شود.
  • صرفاً در ترم جاری، استاد محترم درس باید یک روز اداری پس از اتمام امتحان درس خود، گزارش غایبین امتحان را به اطلاع مسئول آموزش واحد برسانند. مسئولین و کارشناسان  محترم آموزش واحد‌ها ی آموزشی نیز موظفند، حداکثر تا 10 روز اداری پس از شروع امتحان هر درس نسبت به ثبت غیبت دانشجویان درس در سامانه جامع آموزشی سیستم گلستان اقدام نماید.

پیشاپیش از همراهی و همکاری شما سپاسگزاری می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *