پویش «دانشکده من»

چند روز پیش یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده در خصوص اهمیت مقطع کارشناسی و لزوم مشارکت دانشکده در رویداد «روز باز» مطلبی را برای کانال ارسال کرد که با استقبال دانشجویان مواجه شد. در همین راستا اخیراً مطلع شدیم که برخی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری 97 نسبت به انتخاب دانشگاه شهید بهشتی و تهران دچار تردید هستند؛ به عنوان مثال رتبه چهارم گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری 97 گفت:

قطعاً رشته حقوق را انتخاب خواهم کرد اما بین دانشگاه تهران و شهید بهشتی مردد هستم و باید تحقیق و بررسی بیشتری کنم. (خبرگزاری فارس)

با توجه به این مسئله و بنا به پیشنهاد برخی از دانشجویان تصمیم گرفتیم، با استفاده از سرمایه انسانی دانشکده، نقاط قوت آن را برای استحضار رتبه‌های برتر کنکور اعلام کنیم؛ در این راستا پویش «دانشکده من» را ترتیب دادیم که در آن دانشجویان با ذکر بخشی از رزومه خود و با بیان نقاط قوت دانشکده، آن را به ورودی‌های جدید (نه لزوماً ورودی‌های جدید مقطع کارشناسی بلکه ورودی‌های تمام مقاطع تحصیلی) توصیه می‌کنند. طبعاً بهتر است که لحن توصیه‌نامه صمیمی و غیررسمی باشد؛ چه اینکه هر سخن کز دل برآید بر دل نشیند.

قالب پیشنهادی برای توصیه نامه مذکور بدین شکل است که در سطر اول توصیه کننده به معرفی خود می‌پردازد و در سطور بعدی با ذکر مزایای دانشکده، انتخاب آن را توصیه می‌کند.

منتظر شرکت شما در این پویش هستیم، شما می‌توانید توصیه‌نامه‌های خود را از طریق فرم زیر یا آی دی تلگرامی ما (@adsbu) ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید مطالب خود را با هشتگ #دانشکده_من در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *