اطلاعیه شماره 2 در مورد کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 99-98

? طبق اعلام اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی، اطلاعیه جدیدی در خصوص کارشناسی ارشد بدون آزمون سال تحصیلی 99-98 صادر شده است که متن آن به شرح ذیل است:

1- پذیرفته‌‍شدگان اولیه اصلی لازم است فرم تعهدنامه را از وب‌سایت اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دریافت نموده و پس از تکمیل دقیق (به صورت تایپ شده) از تاریخ 98/2/15 تا 98/4/26 از ساعت 13/30 الی 15 به اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان به نشانی: تهران، ولنجک، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، ساختمان چند منظوره، طبقه اول، اتاق 208 تحویل نمایند.
2- پذیرفته‌شدگان سایر دانشگاه‌ها (دانشگاه‌های غیر از شهید بهشتی) لازم است علاوه بر تکمیل و تحویل فرم تعهد، اصل گواهی رتبه معتبر تا پایان ترم ششم ممهور به مهر دانشگاه مبدا (به صورت تایپ شده) را نیز تحویل نمایند.
3- پذیرفته‌شدگان اصلی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی را ندارند لازم است فرم درخواست انصراف از پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی را به اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان تحویل نمایند، یا به آدرس ایمیل elite@mail.sbu.ac.ir ارسال نمایند. در غیراین‌صورت پس از درج اسامی پذیرفته‌شدگان در سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور امکان حذف وجود ندارد.
4- پذیرش قطعی متقاضیان منوط به تایید پذیرش نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و تایید صلاحیت عمومی توسط مراجع ذی صلاح است.
5- کلیه پذیرفته‌شدگان ملزم هستند تا اتمام مراحل ثبت‌نام و تحویل مدارک، اطلاعیه‌های بعدی اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان را فقط از طریق وب‌سایت این اداره پیگیری نمایند. دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *