کلاس‌های آنلاین رایگان زبان

✍️ پیغام زیر توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است و هیچ ارتباطی با هیأت تحریریه سایت یا کانال ندارد:


سلام دوستان

امیدوارم حال همگی‌تون خوب باشه و از گزند بلایای اخیر دور بوده باشید.

? بچه‌ها این ایام خیلی از نوع دوستی و کمک به عزیزان هم‌وطن گفته میشه. من هم دوست داشتم در نقش صاحب ملکی باشم که اجاره مستاجرم رو ببخشم یا تاجری باشم که حقوق کارگرهای احتمالأ بیکار شده‌ام رو به نحو احسن با عیدی بدم و ….

(راستی یک بار هم از این تریبون از زبان خودم از صمیم قلب از مخاطبین عزیزی که در چنین جایگاه‌هایی هستند مخصوصا اگر جز کسانی هستید که تدریس رایگان مارو کار خیر می‌دونستید و به ما اظهار لطف می‌کردید خواهش می‌کنم حتما از این جایگاه‌تون استفاده کنید و هوای مستاجر یا کارگر یا بدهکارتون رو داشته باشید.)

? منتهی متاسفانه در مورد خودم چنین جایگاهی خیلی معنایی نداشت و فقط به ذهنم رسید شاید مخاطب عزیزی در کانال‌مون باشه که تنها دلیلی که از کلاس‌های مجازی ما استفاده نکرده و به درسنامه‌های رایگان بسنده کرده دلایل مالی باشه و هیچوقت هم روش نشده به روی ما بیاره. (چون خدا رو شکر اگر کسی مطرح کرده سعی کردیم رعایت کنیم.)

– این شد که تصمیم گرفتم از امروز ۱۵ اسفند به مدت یک ماه تا ۱۵ فروردین تمام کلاس‌های مجازی زبان‌های خودم رو (فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، دو ترم اول آلمانی، لاتین) تقریبا رایگان تقدیم چنین مخاطبینی کنم. که انصافاً با این قرنطینه و خانه‌نشینی اجباری موقعیت خوبی هم هست برای علاقه‌مندانی که اهل کلاس مجازی هستند و جدی مطالعه می‌کنند.

? بیش از این سرتون رو درد نمیارم و در پایان صرفا برای جلوگیری از ذهنیت اشتباه انبار کردن وویس‌ها برای روز مبادا دو قانون کلی جهت جدی گرفتن کلاس مجازی برای این طرح تقدیم‌تون می‌کنم.

۱) اولاً جسارتا جهت جلوگیری از درخواست بی‌مورد و به دور از علاقه، هیچ دوره‌ای رو رایگان کامل نمی‌ذارم و قیمت اندکی از ۵ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان به دلخواه خود شخص، جهت اثبات علاقه‌مندی به عنوان شهریه می‌ذاریم.

۲) دوما علیرغم اینکه من در کلاس مجازی‌های عادی هم جدی هستم و تلاش میکنم شاگردان تمرین حل کنند و انشا بنویسند و غیره، ولی خب کاری از دستم برنمیاد که اجبار کنم؛ در این طرح این اجبار رو انجام میدم و بی‌تعارف تا کسی تمرینات یک درسی رو انجام نده، فایل‌های درس بعدی رو براش نمی‌فرستم.

✅ راستی بچه‌ها تقاضا میکنم که در این طرح تعارف نکنید و اگر علاقه به یکی از زبان‌های من دارید یا کسی رو می‌شناسید، حتما اقدام کنید. من خیلی خوشحال هم میشم.

?تماس با مسئول ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *