اطلاعیه دفتر استعداد درخشان در خصوص پذیرفته‌شدگان اولیه کارشناسی ارشد

?ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان اولیه علمی دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) سال تحصیلی 98-97 دانشگاه شهید بهشتی و آرزوی موفقیت روزافزون در امر مقدس تحصیل به اطلاع می رساند:

1- پذیرفته شدگان سایر دانشگاه­ها بایستی اصل گواهی رتبه خود را در پایان شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم (4/3) واحدهای درسی (گواهی 15% برای دانشگاه­های سطح یک و دو) به اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان از تاریخ 15 تیر تا تاریخ 17 مرداد ماه سال 1397 ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی یا مغایرت با مقررت آیین نامه پذیرش اولیه آنان لغو خواهد شد.

2- لازم است کلیه داوطلبان (داخل و خارج دانشگاه) برای ثبت نام کاربرگ تکمیل شده شماره 2 (pdf یا word) را تا تاریخ 1397/05/17  به اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان واقع در ساختمان چندمنظوره ارائه نمایند.

3- داوطلبانی که قصد انصراف از پذیرش بدون آزمون خود را دارند، انصراف خود را از طریق ایمیل اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان به آدرس  elite@mail.sbu.ac.ir​​ اعلام نمایند.

4- صحت مدارک ارائه شده تا زمان ثبت نام، بررسی نهایی خواهد شد. لذا در هر مرحله نقص مدارک، موجب حذف پذیرش اولیه خواهد شد.

✍️ ضمناً یادآور می­گردد دانشگاه شهید بهشتی از تاریخ 21 تیر ماه لغایت 12 مرداد ماه تعطیل می­‌باشد، در زمان مذکور مراجعه نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *