استفاده از ظرفیت «روز باز» برای جذب دانش‌آموزان نخبه کنکوری

مقطع کارشناسی یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مقاطع دانشگاهی است و بسیار اهمیت دارد که چه کسانی قرار است در این مقطع جذب شوند. بدین لحاظ مسلماً فرآیند جذب دانشجویان این مقطع می‌بایست مورد توجه مسئولان دانشکده باشد. امروز نتایج کنکوری سراسری 1397 منتشر شد و خیلی از دانش‌آموزان در حال بررسی دانشگاه‌های مختلف کشور هستند تا در بازه زمانی 15 تا 20 مرداد، اولویت‌های خودشان جهت ورود به نظام آموزش عالی کشور را تعیین کنند. بعضی دانشگاه‌ها (از جمله دانشگاه خودمان) رویدادی به نام «روز باز» را ترتیب داده‌اند تا در این فرصت دانشکده‌هایشان اولاً با آگاهی دادن در خصوص رشته‌های تحصیلی دانش‌آموزان را راهنمایی کنند که آیا رشته مد نظرشان با روحیات و برنامه‌های ایشان منطبق است و ثانیاً با نمایش نقاط قوت دانشگاه تلاش کنند که دانش‌آموزان برتر را نسبت به جذب ترغیب کنند.
علی‌رغم آنچه گفته شد، بنا بر ظواهر موجود مسئولان دانشکده حقوق هیچ برنامه خاصی برای شرکت در برنامه «روز باز» دانشگاه بهشتی ترتیب نداده‌اند. به عنوان یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی از مسئولان تقاضا دارم از مقطع حساس و سرنوشت ساز کارشناسی غافل نباشند؛ چه اینکه سرمایه‌گذاری روی دانشجویان این مقطع تأثیر بسیار شگرفی در اعتلای برند «دانشکده حقوق شهید بهشتی» خواهد داشت.
?جزو قدیمیا?

 

کلیه مطالبی که انتهای آن ها ? ? وجود دارد، توسط مخاطبین نوشته و به ادمین ارسال شده است.
شما نیز می توانید دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات مختلف دانشکده با ما در میان بگذارید.
طبیعتاً کانال و سایت نظرات کاربرانی که سلیقه متفاوتی داشته باشند را نیز منتشر کرده و هیچ مسئولیت و جانبداری در خصوص نظرات کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *