تغییر ناگهانی مکان برگزاری جلسات ‌دفاع و همایش‌

با سلام و احترام

خواهشمندم به مشکل تغییر ناگهانی مکان برگزاری جلسات ‌دفاع و همایش‌ توجه شود. خوشبختانه، در سیستم گلستان در زمان ثبت درخواست دفاع قسمتی به تعیین محل برگزاری اختصاص پیدا کرده است.

اما بدون هیچ توجهی به این امر بعضا جلسات دفاع در کمتر از ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تغییر می‌کنند و دغدغه‌ فراوانی را جهت اطلاع رسانی مجدد جلسات برای دانشجویان به همراه می‌آورد. متاسفانه مشابه چنین مشکلی در برگزاری همایش‌ها نیز دیده شده و موجب رنجش خاطر اساتید و دانشجویان میزبان شده است.

تجربه شخصی اینجانب در این موضوع بدین شرح بود: با وجود اینکه تالار آزادی در سامانه انتخاب و شفاها با مسئولین مربوطه نیز هماهنگ شده بود دقیقا روز قبل از جلسه دفاع به بنده اطلاع دادند مکان جلسه از تالار آزادی به تالار قانون تغییر یافته است!!

نکته جالب توجه اینکه وقتی اعتراض به ریاست محترم دانشکده منتقل شد ایشان اظهار کردند تالار آزادی به علت تعمیرات غیر قابل استفاده است در صورتی که در همان روز و همان ساعت جلسه ی دفاع مقطع دکتری حقوق بین الملل با حضور اساتید مدعوی از دانشگاه تهران برگزار شد!!!!!

خواهشمندم تدبیری اتخاذ شود که مکان انتخابی در سامانه گلستان مکانی غیر قابل تغییر باشد تا از حقوق دانشجویان حراست شود. امید است مسئولین دانشکده نیز حقوق دانشجویان را بر منویات شخصی خود مقدم دارند.

با تشکر

?امیرحسین?


? شما نیز می‌توانید دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید. طبیعتاً هیأت تحریریه نظرات کاربران با سلایق مختلف را منتشر کرده و هیچ مسئولیت و جانبداری در خصوص نظرات کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *