فرآیند مهمانی و انتقال دانشجویان مقطع کارشناسی

همکاران گرامی

معاونین محترم آموزشی دانشکده ها

با سلام و احترام،

         با عنایت به نامه شماره 2916/3/41 مورخ 26/1/1399 سازمان امور دانشجویان( پیوست) در راستای اجرای سیاست‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور تسهیل هر چه بیشتر در فرآیند مهمانی و انتقال دانشجویان مقطع کارشناسی، رسیدگی و بررسی تقاضای مهمانی و انتقال، باید از طریق سامانه سجاد به نشانی” https://portal.saorg.ir”  از تاریخ 1/2/99 لغایت 31/2/99 انجام شود. لازم است با دقت لازم مراتب ذیل طی شود. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقال رسانده شود.

1-مراجعه متقاضی به سایت دانشگاه دانشجویان – خدمات آموزشی(دانشجویان) آئین نامه و ضوابط آموزشی آئین‌نامه مهمانی و انتقال و مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مورخ 22/12/1396  به منظور مطالعه دقیق آنها و کسب آگاهی از ضوابط و شرایط لازم و کافی برای ارائه درخواست مهمانی و انتقال.

2-  اخذ فرمهای لازم توسط دانشجو و تکمیل آنان به طور کامل و تحویل آنها به مسئولین محترم آموزش دانشکده، پس از اخذ تاییدیه از اساتید محترم راهنما و معاون محترم آموزشی دانشکده

3– ثبت درخواست به طور کامل (ثبت‌نام دروس مورد تقاضا، دلایل و مستندات تقاضای مهمانی، انتقال)  صرفا در سامانه سجاد مربوط به سازمان امور دانشجویان، توسط دانشجو. لازم به ذکر است که دانشجو، مسئول صحت اطلاعات اعلام شده در خصوص شرایط خاص خود در سامانه است.

4- ارسال فرم‌های تایید شده به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه حداکثر تا تاریخ 7/3/1399 توسط دانشکده مربوطه.

5- تایید درخواست برای ارسال به دانشگاه مقصد در سامانه مورد نظر توسط مدیریت خدمات آموزشی. لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت موارد فوق‌الذکر از جمله: عدم ثبت اطلاعات کامل و صحیح و عناوین و تعداد واحد دروس مورد تقاضا، مغایرت عناوین دروس ثبت شده در سامانه سجاد با دروس اعلام شده از سوی دانشکده و عدم ارسال فرم تایید شده به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه تا تاریخ مقرر ( 7/3/1399)، تائید و ارسال درخواست‌ها برای دانشگاه‌های مقصد از طریق سامانه سجاد توسط این مدیریت مقدور نیست.

6- دانشجو باید در موعد مقرر طبق تقویم آموزشی دانشگاه، برای تعیین تکلیف نهایی وضعیت تحصیلی نیمسال اول 1400-1399 با مسئول آموزش دانشکده خود هماهنگی لازم را به عمل آورد.

  • سامانه سجاد فقط برای بررسی درخواست مهمانی و انتقال است و بررسی هر گونه درخواست انتقال توام با تغییر رشته طبق روال گذشته خارج از سامانه طبق ضوابط آموزشی صورت می‌پذیرد. در این خصـوص نیز دانشجـــو می تواند راهنمایی لازم را از طریق سایت دانشگاه و یا مسئولین آموزش دانشکده خود کسب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *