ملاقات مدیر منطقه خاورمیانه آژانس دانشگاهی AUF با مسئولین دانشکده حقوق و دانشگاه

??‍? به گزارش روابط مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر هروه سبورن، مدیر منطقه خاورمیانه آژانس دانشگاهی فرانکوفونی (AUF) و آقای ژان کریستف بونته، رایزن علمی سفارت فرانسه در تهران روز دوشنبه 20 اسفند ماه، ضمن حضور در دانشگاه شهید بهشتی، ابتدا در دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه با دکتر شیرانی، مدیر دفتر؛ دکتر بیگ زاده، رئیس دانشکده حقوق؛ دکتر یاوری، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و دکتر بهمئی، مدیر گروه حقوق تجارت بین الملل دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که با حضور نمایندگان وزارت امور خارجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید، در مورد ارتقای سطح همکاری های دوجانبه به ویژه در خصوص پروژه راه اندازی رشته حقوق تجارت بین الملل به زبان فرانسه در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

?️در ادامه مدیر منطقه خاورمیانه آژانس دانشگاهی فرانکوفونی و هیات همراه ضمن حضور در حوزه ریاست، با دکتر صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی ملاقات و گزارشی از بحث های صورت گرفته و نتایج به دست آمده در نشست صبح ارائه نمود. دکتر صدوق نیز با برشمردن اهمیت راه اندازی این رشته در دانشکده حقوق با توجه به فعالیت های گسترده و هماهنگی های صورت گرفته در این خصوص در دانشگاه شهید بهشتی، بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه مذکور از سوی طرف های فرانسوی تاکید کرد.

?️ در انتها نیز مدیر منطقه خاورمیانه AUF و رایزن علمی سفارت فرانسه ضمن  اعلام آمادگی در مورد پیگیری این موضوع، از سفر هیاتی از دانشگاه های فرانسوی همکار در این پروژه جهت شرکت در نشستی در دانشگاه شهید بهشتی به منظور بررسی و نهایی کردن مسائل فنی مربوطه در ماه آوریل 2019 خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *