دیدگاه انجمن اسلامی آزادی خواه

مدیریت جدید دانشکده حقوق از بدو ورود برای برگزاری برنامه های انجمن ازادیخواه قواعد جدید و عجیبی از جمله هماهنگی کتبی با معاون پژوهشی دانشکده وضع کردند. قواعدی که نه تنها به طور دقیق و واضح بیان نشده اند بلکه روز به روز به تعداد آنها اضافه میشود!
از جمله قواعد جدیدی که پس از لغو شدن بدون هماهنگی برنامه توسط دانشکده به ما اعلام شد معرفی استاد مشاور برای برگزاری برنامه هاست که واضح است این موضوع چقدر در بین تشکل ها نامرسوم و عجیب و حتی محدود کننده فعالیت آنهاست.
در روز چهارشنبه یعنی ۶ روز قبل از برنامه جزییات به صورت کتبی به معاون پژوهشی دانشکده ارائه شده و حتی به پیشنهاد ایشان برای عدم تلاقی زمانی بنا شد برنامه یک ساعت دیرتر برگزار شود!
تمامی مهمان های این برنامه چندین بار برای هماهنگی زمان برنامه با انجمن ارتباط داشته اند و داشتن کلاس دو تن از مهمان ها ادعایی عجیب و از اساس اشتباه است.
روز برنامه ساعت ۱۲ یعنی یک ساعت قبل از شروع برنامه تماسی از طرف یکی از مهمان های بیرون از دانشکده با دبیر احتماعی ما گرفته شد و طی آن ما فهمیدیم که یکی از مهمان ها که استاد دانشکده حقوق هستند با سایر مهمان ها -که فقط آنها را معرفی کرده و به هیچ عنوان وظیفه هماهنگ کننده نداشته – تماس گرفته و بنا به مخالفت های دانشکده و دستور بر لغو برنامه این برنامه را کنسل شده اعلام نموده!
واضح است که در این خصوص نه تنها «پیشنهادی» از جانب دانشکده به انجمن نشده که حتی لغو برنامه از طریق مهمان های بیرون از دانشکده به اطلاع ما رسیده!
دانشکده با ابراز این موضوع که هماهنگی ای با ما نشده کاملا در کار این تشکل مداخله نموده و حتی دلیل موجهی برای این موضوع ارائه نمی دهد.
ابتدا گفتند با ما هماهنگی نشده بعد گفتند دیر شده و در نهایت گفتند برنامه باید استاد مشاور میداشته که نداشته!
این بی قاعدگی و اعمال سلیقه از دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی دور از انتظار است
امیدواریم حداقل قواعد مربوط به برگزاری برنامه های ما به صورت واضح و مشخص بیان شوند تا بار دیگر شاهد این موضوع نباشیم.
ضمنا این انجمن اظهارات خود را در کانال ها و پیج های رسمی خود مطرح می نماید و مسئولیتی در قبال استوری ها!! و سخنان اعضای انجمن -که در توضیحات مسئولین دانشکده به آنها اشاره شده – نخواهد داشت.

?انجمن اسلامی آزادی‌خواه دانشکده حقوق دانشگاه شهیدبهشتی?

 

کلیه مطالبی که انتهای آن ها ? ? وجود دارد، توسط مخاطبین نوشته و به ادمین ارسال شده است.
شما نیز می توانید دیدگاه های خود را در خصوص موضوعات مختلف دانشکده با ما در میان بگذارید.
طبیعتا سایت نظرات کاربرانی که نظر متفاوتی داشته باشند را نیز منتشر کرده و هیچ مسئولیت و جانبداری در خصوص نظرات کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *