اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی در مورد چگونگی فعالیت های دانشگاه

⭕️ با عنایت به بخشنامه وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به تدابیر و اقدامات لازم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت احتیاط و حفظ سلامتی همکاران گرانقدر و دانشجویان عزیز، چگونگی فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و اداری به شرح زیر اعلام می گردد:

1. از روز شنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ کلیه همکاران محترم واحدهای اداری با حضور در محل کار تا ساعت ۱۴ وظایف خود را انجام خواهند داد. همکارانی که مایل به استفاده از مرخصی هستند با موافقت مدیر مربوطه می توانند از مرخصی استفاده کنند.
2. اعضای محترم هیئت علمی، روسای دانشکده ها و پژوهشکده ها، و مدیران واحدهای ستادی، فعالیتهای معمول خود را در دانشگاه به انجام خواهند رسانید.
3. به منظور رعایت موازین بهداشتی، اهمیت پیشگیری و رعایت احتیاط لازم و حفظ سلامت دانشجویان و جلوگیری از تجمعات، تمهیدات لازم به صورت آموزش حضوری برخط و غیر برخط و کلاسهای جبرانی در سال جدید اندیشیده شده است.
4. از استادان محترم انتظار می رود بر اساس اطلاعیه های معاونت آموزشی، حتی الامکان بکوشند کلاسها و فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را با دانشجویان به صورت غیر حضوری برگزار کنند. بدیهی است همکارانی که امکان آموزش غیر حضوری را ندارند ناچار باید در سال جدید به صورت جبرانی آن را به انجام برسانند.
5. جلسات دفاع از رساله ها و پایان نامه ها با مراعات الزامات بهداشتی مطابق مقررات برقرار است.
6. فضاهای عمومی مانند خوابگاه ها، رستورانها، بوفه ها و اماکن ورزشی تا پایان اسفند ۱۳۹۸ تعطیل است.

مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *