مسئله خوابگاه تابستانی

طبق خبرهای رسیده اداره امور خوابگاه ها امسال تابستان بناست تنها خوابگاه را در اختیار دانشجویان دکتری قرار دهد که پروپوزال خود را تصویب کرده‌اند.
همان طور که می دانیم و همگان واقفند دوره تحصیلی دکتری چه در مورد رشته های پایه و آزمایشگاهی، چه در مورد رشته های فنی و چه در مورد رشته های انسانی برخلاف دوران دبستان دوره ای تمام وقت و دانشجو تمام مدت در حال پژوهش است. در بسیاری از موارد مهلت مقاله های کلاسی تا اواسط مرداد تمدید می شود و یا کلاس ها تداوم دارند. ضمن اینکه تصویب پروپوزال خود فرآیند دقیق و جامعی است که به طول می انجامد اما عدم تصویب پروپوزال به معنای عدم اشتغال به آن نیست. از طرفی آزمون جامع به دلیل تداخل با ماه مبارک رمضان به اواخر تیر ماه موکول شده است و به این ترتیب دانشجویان آماده آزمون جامع و مشغول تصویب پروپوزال با این تصمیم در مضیقه قرار خواهند گرفت و حاصل مانند سال گذشته خواهد شد که اداره خوابگاه ها با منت و به صورت تبعیض آمیز و با بر هم زدن آرامش روحی دانشجویان و اخذ تعهد تنها عده معدودی را اسکان داد.
لذا از آموزش و ریاست محترم دانشکده، جناب آقای دکتر محمودی و جناب آقای دکتر بیگ زاده خواهشمندیم مکاتبات لازم را با اداره امور خوابگاه ها انجام داده و پیشاپیش از تالی فاسد این تصمیم جلوگیری نماید.

با تشکر فراوان

?پیام یکی از دانشجویان?

 

کلیه مطالبی که انتهای آن ها ? ? وجود دارد، توسط مخاطبین نوشته و به ادمین ارسال شده است.
شما نیز می توانید دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف دانشکده با ما در میان بگذارید.
طبیعتا سایت نظرات کاربرانی که نظر متفاوتی داشته باشند را نیز منتشر کرده و هیچ مسئولیت و جانبداری در خصوص نظرات کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *