شبیه‌سازی شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد

‍ گروه حقوق بشر دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد به مناسبت روز جهانی حقوق بشر برگزار می‌کند:

*”شبیه‌سازی شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد”*
Model United Nations – Human Rights Council (MUN-HRC)
موضوع: تجارت انسان (Human Trafficking)

این برنامه در سه جلسه برگزار خواهد شد:
۱- جلسه آموزشی یک روزه با تمرکز بر شورای حقوق بشر و تجارت انسان به وسیله استادان دانشگاه‌ و کارشناسان سازمان ملل متحد همراه با اعطای گواهینامه شرکت در دوره به تاریخ ۴ آذرماه ۱۳۹۸ مصادف با ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹ و در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
۲- جلسه آموزشی یک‌روزه با تمرکز بر آماده‌سازی تیم منتخب شبیه‌سازی، ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۲ دسامبر ۲۰۱۹ در دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار خواهد شد.
۳- اجرای شبیه‌سازی شورای حقوق‌بشر ۲۵ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ این شبیه‌سازی در دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در دوره نام، نام‌خانوادگی، رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل، شماره تماس و آدرس ایمیل خود را به همراه یک انگیزه‌نامه به آیدی تلگرام @EducationPlusUN ارسال نمایند.
فایل مذکور با فرمت pdf، به زبان انگلیسی و بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه، تحت عنوان MUN-HRC به علاوه نام و نام خانوادگی متقاضی ذخیره شده و ارسال شود.
ظرفیت محدود و اولویت با دانشجویان ارشد و دکتری حقوق بشر، حقوق بین‌الملل، حقوق جزا و جرم‌شناسی و حقوق عمومی است.

مهلت ارسال درخواست: ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹

دوره آموزشی به زبان فارسی و جلسات آماده‌سازی و شبیه‌سازی شورای حقوق بشر به زبان انگلیسی برگزار خواهند شد، بنابراین برگزیدگان نهایی از میان شرکت‌کنندگانی انتخاب می‌شوند که به این زبان تسلط داشته باشند.
*گواهینامه حضور در دوره برای جلسه آموزشی، تنها به کسانی ارائه خواهد شد که تمام مدت در جلسه حضور داشته باشند.
*گواهینامه جداگانه‌ای برای منتخبین شبیه‌سازی، علاوه بر گواهینامه اولیه صادر خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی، ویدئوها و جزوه‌های آموزشی، برگزیدگان جلسه شبیه‌سازی، تمرین نهایی شبیه‌سازی، استادان و دستور کار جلسات از کانال تلگرامی @EducationWithUNIran به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *