فراخوان برنامه حرفه‌ای‌های جوان یونسکو ۲۰۲۱

?فراخوان برنامه حرفه‌ای‌های جوان یونسکو ۲۰۲۱، به‌دنبال بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های جوانان خلاق و نخبه اعلام شد.

?به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به‌منظور بهبود توزیع جغرافیایی در ساختار اداری کارکنان یونسکو، به‌دنبال بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های جوانان خلاق و نخبه در رشته‌های مختلف علمی است.

?بر اساس دستورالعمل یونسکو، کمیسیون‌های ملی باید با در نظر گرفتن معیارهای زیر، حداکثر ۱۵ نفر را انتخاب و معرفی کنند:

✔️حداکثر سن: ۳۲ سال. متولدین ۱ ژانویه ۱۹۸۹ و بعد از آن
داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط و تخصص در یکی از رشته‌های زیر: علوم آموزشی، فرهنگ، علوم اجتماعی و انسانی، ارتباطات و اطلاعات، مدیریت کسب و کار، امور مالی و حسابداری،
حقوق و روابط بین‌الملل

✔️تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه

✔️داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری

✔️علاوه بر موارد فوق، انتخاب افراد بر اساس ارزش‌هایی چون صداقت، حرفه‌ای بودن، احترام به تنوع و تعهد به دستورالعمل‌های یونسکو انجام خواهد شد.

?علاقمندان می‌توانند حداکثر تا پایان ۱۰ تیر ۱۴۰۰ (۱ جولای ۲۰۲۱) مدارک زیر را از طریق ایمیل unesco@irunesco.org به کمیسیون ملی یونسکو ارسال نمایند:

۱) رزومه به زبان‌های انگلیسی و فارسی (هر کدام حداکثر ۲ صفحه) در فرمت pdf و Word

۲) مدرکی که نشان‌دهنده تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد اسکن شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم ۴۰۰kb (با افرادی که مدرک زبان ندارند، مصاحبه خواهد شد.)

۳) تصویر آخرین مدرک تحصیلی (اسکن‌شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم ۴۰۰ kb)

?لازم به تذکر است در عنوان ایمیل ارسالی عبارت برنامه حرفه‌ای‌های جوان یونسکو-۲۰۲۱ ذکر شود و تمامی مدارک ذکر شده فوق ارسال شود؛ زیرا درخواست‌های ناقص مورد بررسی قرار نمی‌گیرند. رزومه‌های ارسالی باید شامل اطلاعات دقیق تماس متقاضیان باشد.

☎️متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای زوج از ساعت ۹ الی ۱۳ با شماره ۲۲۲۵۰۸۸۴، خانم رضایی تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *